21 Ekim 2009 Çarşamba

ERDAL SARIZEYBEK DİDİM’DE VERDİĞİ KONFERANSTA GÜNDEMİ ANALİZ ETTİ

Emekli Albay Erdal Sarızeybek, Atatürkçü Düşünce Derneği (ADD) Didim Şubesi'nin düzenlediği "Demokratik Açılım ve Terör" konulu konferansta konuştu.
Sarı Zeybek terör örgütünün insanları kimliklerini unutturduğunu söylerken; "Binlerce askerimizi şehit eden vatandaşlarımızı öldüren katilleri TV'ler de gördünüz; Davulla Zurnayla karşılıyorlar" dedi...
Emekli Albay Erdal Sarızeybek konferansının başında terör örgütünün mali, finansman ve siyasi destekçileri kimler olduğuna ilişkin olarak detaylı bilgilendirmelerde bulunurken, görev yaptığı esnada yaşadıkları anlattı...
Emekli Albay Sarızeybek sözlerini şöyle sürdürdü:
"Operasyonlar sonunda ele geçirilen teröristlere bakıyoruz, hiçbir kimlik yok. Bir sırt çantaları var, o sırt çantalarının içerisinde bir tane siyah kap ve bir avuç da un. Unu kabın içerisini koyuyor. Biraz da su ekleyerek ısıtıp yiyor. Teröristi terörist yaparlarken üzerindeki bütün kimlikleri alıyorlar. Bütün fotoğrafları alıyorlar. Ailesi ile tüm bağlantılarını koparıyorlar ve bunlara birer kod ismi veriyorlar teröristler dahi açık kimliklerini bilmiyorlar. Demokratik Toplum Partisi (DTP) açıklama yapıyor bir grup terörist gelecekmiş, işte DTP de onları TV'lerde gördünüz davul ve zurnayla karşıladı. Yüreğimi yakan bu evlatlarımızın katillerini, bugün davulla zurnayla karşılandılar. Buna yürek dayanmaz. Neden bunu yapıyorlar. Teröristin kimliği yok. Bugün Türkiye Cumhuriyeti'ni yönetenler, teröristlerin açık kimliklerini ve hangi eylemi yaptıklarını bilmiyorlar. Bizler de bilmiyoruz ama PKK'nın elinde bunların kimliklerinin kaydedildiği arşivler var. Tam 4 yıldır ülkeyi yönetenlere feryat ediyorum; "bu arşivleri bulun" diyorum. Yarın bu teröristleri yakaladığınız zaman ya da bunlar teslim olduğu zaman, "Ben eyleme katılmadım, adam öldürmedim, örgütte bulaşıkçılık yaptım, çamaşır yıkadım, etrafı temizledim, şimdi de geldim teslim oldum, beni affedin." diyecek. Siz devleti yönetenler olarak hangi teröristin açık kimliğini ortaya çıkartıp hangi eyleme girdiğini bilmediğiniz için yargılasanız da ceza veremeyeceksiniz. Şimdi 30-40 tane açık kimliği bilinmeyen teröristleri önümüze getirecekler. Bunlar diyecek ki "Biz pişmanız, örgütte bulaşıkçılık yaptık, kimseyi öldürmedik, bizi affedin". Ülkeyi yöneten siyaset serbest bırakacak. Bu kişiler kimin yanına gidecek? Bunların işi adam öldürmek, bunlar katil, bunlar psikopat ruhlu, ruh hastası, yıllarca dağda askerlerimizi öldürmekten, köylülerimizi öldürmekten artık insanlıktan çıkmışlar. Bu insanlar nereye gidecek? İşte DTP davul zurnayla karşılıyor bunları. Gördünüz TV'lerde bu katiller Davulla zurnayla karşılandı. Bunları alacak, götürecek Diyarbakır'a ve bunlardan 10-15 kişilik komite kuracak ve artık Terör örgütü halkın içine inecek. Zaten bunu PKK'da gördü. Silahla bir yere varılamayacağını gördü. 30 yıldır silahlı mücadele de o yöre halkını yanına çekemediğini gördü ve şimdi halkın arasına adına açılım denen şeyle inmeye çalışacak ve bu ileri de çok büyük şeylere neden olabilir ve bu halk hareketine dönerse bunun önünde kimse duramaz."

Sarızeybek, Doğu'da insanların açlık ve işsizlikle mücadele ettiğini söylerken;"Bu olguyu terör örgütü çok iyi değerlendiriyor. Bu insanlar Türkçe dahi bilmiyor. Neden öğretmemişiz biz bunu insanımıza? Burada bir açılım diyoruz ama Dünya'da insanları etnik ve dinsel anlamda ayırım yapan tek ülke vardır oda İsrail yani biz açılımla İsrail'e yardımcı oluyoruz" dedi.
Türk milletinin 7 bin yıllık bir geçmişe sahip olduğunun altını çizen Sarızeybek;"Hiçbir ana çocuğunu dünyaya terörist olarak getirmez. Bu çocuklar 10-15 yaşına geldiğinde örgütçe kaçırılıyor ve kardeşi kardeşe vurduruyor. 1980'de bu oyunu gördük, Sağ-Sol diye kardeşi kardeşe vurdurdular. Yine şimdi aynı oyunlar etnik kimlikle bir diğer taraf ise Dinsel yani Alevi açılımı tartışmalarla yapmaya çalışıyorlar. Biz Ulu Önder Atatürk'ün dediği gibi "Türkiye Cumhuriyetini kuran halka Türk Milleti" denir anlayışıyla ülkemize ve kardeşliğimize sahip çıkmalıyız" dedi.

Hiç yorum yok: