11 Mayıs 2010 Salı

YEŞİL İHANET KOMPLOLARI

İLKER BAŞBUĞ'DA SÖKMEDİ.
ASKER  BU OYUNU YEMEDİ.
NEDEN?
EĞİTİMİNİN KALİTESİNDEN.OYUNU GÖRDÜ.

AMA SİYASETTE OYUN TUTTU.
NEDEN?
SİYASETİN REZİLLİĞİNDEN.
KALİTESİZLİKTEN.
YATAK ODASINA DÜŞMÜŞLÜĞÜNDEN.


Kimse bana deniz Baykal doğru yapmıştır falan demesin.
İstifa etmesi normaldir anlarım ama gidişi muhteşem olmamıştır.
Boğa gibi adamlar avaz avaz ağlamaları ve geri dönüş imzaları toplanması CHP'nin rakibini hiç tanımadığının, rakibini tanımayanın savaş kazanmasının mümkün olmadığının göstergesidir.
"Fettullah'ın Prensilvanya'dan gönderdiği iyi niyet mesajlarına inanıyorum" demek ise "Varan-2'yi çıkarmayın ben pes ettim" demektir.
Liderliğe soyunanlar bu tip entrikalara hazır olmaları gerekmektedir.
Tayyip Erdoğan aylar öncesinden "elimizde daha çok dosya var" demişken Baykal ne bekliyordu?
Çöken bir AKP lay lay lom yücedivana mı gidecekti?
Adamlar tam gücüyle yükleniyor.
Belden aşağıda vurur belden yukarıda.
Ana muhalefet partisi ise salya sümük ağlıyor.
Ne imiş?
Baykal istifa etmiş.
Baykal Kalp krizi de geçirebilirdi.
Baykal suikast de uğraya bilirdi.
Böyle ağlayacağınıza adam gibi bir lider seçin.
Kaybedecek zaman yok.
Duygusallığı bırakın artık.
İstifa bu gün geldi ama olayın üzerinden 5 gün geçti.Şimdiye kadar başkanın çoktan hazır olması gerekirdi.
Oysa çoğu kişinin umduğu gibi olmadığı da görüldü.Başkan falan yok kimsenin kafasında.Popüler olmakla başkanlık sıfatları taşımak başkadır. 
Kemal Kılıçtaroğlu popüler ve herkes gözleri ona dikti ama K.Kılıçtaroğlu aday olmadığını açıkladı.
Saldım çayıra mevlam kayıra siyaset mi olur?
Yoksa Baykal yeni bir Ricky Martin'li kurultaya mı? hazırlanıyor.
Yine dumanlar arasından Ricky Martin (yada yenilerinden biri) parçaları eşliğinde çıkan bir Baykal mı göreceğiz?
İşte o zaman AKP'nin bayram günüdür.
Fettullah'ın samimiyetine inanan lider istemiyorum.




"SAHİPSİZ VATANIN BATMASI HAKTIR, SEN SAHİP ÇIKARSAN BU VATAN BATMAYACAKTIR."

Hiç yorum yok: