10 Mayıs 2010 Pazartesi

BU CÜMLEN DEN DOLAYI SANA "GÜLE GÜLE SAYIN BAYKAL"

CHP LİDERİ Deniz Baykal’ı istifa ettiren kaseti dayanamayıp izledim.
Aklıma üniversite yıllarında söylenen bir fıkra geldi.
Aşağı yukarı şöyleydi:
Biyoloji hocası öğrenciyi kaldırır ve elinde tuttuğu kurutulmuş böceğin kıçını göstererek:
“Bunun adı ne?” diye sorar.
Öğrenci:
“Tanıyamadım hocam” der ve oturur.
Öğretmen kızar ve öğrenciyi kaldırıp:
“Sana sözlü notu sıfır veriyorum. Adın ne?” der.
Öğrenci arkasını döner ve pantolonunu indirir?
“Tanıdınız mı hocam?” der.

Baykal’ın istifasını canlı izledim.
Ama anlam veremediğim;yada bu konuşmanın içerisine neden sokulduğunu anlayamadığım bir cümle var.
“Bu çerçevede başka bir sorumlu arayışına çıkacak olanlara yardımcı olmak üzere Amerika Birleşik Devletlerinden, Pensilvanya’dan aldığım üzüntü ve destek mesajlarının samimiyetine inandığımı da söylemek isterim.

Şunu diyor Sayın Baykal; “Fetullah Gülen’e falan topu atıp yırtmaya çalışmayın. Bunu yapan siz siniz diyor. Devlettir diyor.”
İyide Sayın Baykal sen hala devletin Fettullah,CİA tarafından kuşatıldığını anlamamışsın.
Devletin ABD’den yönetildiğini görememişsin.
Bu sözünle komployu, kasetti şunu bunu boş verip bu analizi yapamadığın için sana güle güle diyorum.
Güle güle Sayın Baykal.
Umarım Ata’nın partisinin başına bu analizi tam yapmış birisi geçer.

Hiç yorum yok: