27 Eylül 2009 Pazar

İzmir'de10 bin kişi ‘BENİ DE ALIN!’ dedi
İşçi Partisi’nin yurt çapında başlattığı “Doğu Perinçek ve Yurtsever Aydınlara Özgürlük” adlı imza kampanyasına ilgi büyüyor. İzmir’in on ayrı merkezinde açılan imza masalarında 7 Ağustos tarihinden itibaren aralarında eski milletvekilleri, emekli subaylar ve siyasi parti yöneticilerinin de bulunduğu yaklaşık 10 bin yurttaşımız “Atatürk’ü savunmak suçsa beni de alın” başlıklı metne imza attı. Kampanya süresince tek başına Konak ilçesinde açılan imza masasında 300 Aydınlık satıldı. Kampanyaya destek verenler arasında beş emekli albay, bir yarbay, 2 emekli binbaşı, 16 emekli subayın yanı sıra 108 öğretmen, 29 mühendis, 6 mimar, 3 muhtar, 4 gazeteci, 13 sanatçı, 4 öğretim üyesi, 6 polis, çok sayıda işçi, öğrenci, esnaf ve ev hanımı da bulunuyor. Yurttaşların yoğun ilgi göstererek imzaladıkları metin şöyle; ATATÜRK DEVRİMLERİNİ SAVUNMAK VE YURTSEVERLİK SUÇSA; BENİ DE ALIN! CMK 250. Maddeye Göre Özel Yetkili İSTANBUL 13. AĞIR CEZA MAHKEMESİ’NE, Silivri / İstanbul Dosya no : 2008/ 209 Suç : Atatürk Devrimlerini savunmak, vatanı ve milleti canından çok sevmek Suç tarihi : Halen devam etmektedir. Ülkemizin değerli yurtsever aydınları, siyasi parti genel başkanları, rektörleri, bilim adamları, komutanları, gazetecileri “Ergenekon” adı verilen soruşturma kapsamında özgürlüklerinden mahrum edilmişlerdir. Tutuklulukları, cezaya dönüşmüştür. Bu yurtseverlerin tek suçu, Atatürk Devrimlerini taammüden savunmak, vatanı ve milleti canlarından çok sevmektir. İtiraf ediyorum! Ben de Atatürk Devrimlerini taammüden savunuyorum, vatanımı ve milletimi canımdan çok seviyorum. Eğer bu suçsa, beni de alın, beni de yargılayın! Saygılarımla. İsim – Meslek- İmza
"SAHİPSİZ VATANIN BATMASI HAKTIR, SEN SAHİP ÇIKARSAN BU VATAN BATMAYACAKTIR."

Hiç yorum yok: