25 Temmuz 2009 Cumartesi


Siz Kaç Kişisiniz?
İddia edilen Ergenekon terör örgütü davasında 31’i tutuklu, toplam 86 sanık yargılanmaktadır.
Bugünkü tarih itibariyle bu sanıkların tümü suçsuzdur. Haklarında türlü iddialar vardır, ancak bu iddiaların hiçbiri henüz kanıtlanmamış, mahkeme henüz hiçbir mahkûmiyet kararı vermemiştir.
Davayla ilgili üç ayrı iddianame hazırlanmıştır. Birinci iddianame 2455 sayfa, ikinci iddianame 1972 sayfa, üçüncü iddianame ise 1454 sayfa.
Ben, ikinci iddianamenin tamamını İnternetten indirerek okudum, notlar aldım.
İkinci iddianamede kanıt olarak kullanılan başlıca iki tür kaynak bulunmaktadır. Birincisi, sanıkların telefon konuşmalarının çözümleri, diğeri de Cumhuriyet gazetesi yazarı Mustafa Balbay’ın günlükleri.
56 sanıklı ikinci iddianamenin 19. sırasında Ahmet Tuncay Özkan yer almaktadır.
20 Temmuz 2009 günü Silivri’de ikinci iddianamenin ilk duruşması yapıldı. Tuncay Özkan kendisini savundu. Kanal Türk televizyonunun eski sahibi Tuncay Özkan, mesleği sorulduğunda, “Yeni Parti Başkanı ve gazeteciyim” diye yanıtladı.
Duruşma sürerken, 150-200 kişiden oluştuğu söylenen “Biz Kaç Kişiyiz Platformu” ve “Yeni Parti” üyeleri, gün boyunca duruşma salonu önünde ellerinde bayraklarla ve Tuncay Özkan’ın resimleriyle beklediler. Grubun astığı pankartlardaki, “Karanlığın Üzerine Güneş Gibi Doğacak” yazısı dikkat çekerken, taraftarlar “Tuncay çıkacak, Başbakan olacak” söylemini haykırdılar.
Şimdi size, 1972 sayfalık ikinci iddianameden, Tuncay Özkan ile ilgili birkaç bölüm aktaracağım. Bu bölümler, Tuncay Özkan’ın yapmış olduğu telefon konuşmalarının çözümüdür.
Tape No: 7779
Tarih: 04.01.2008
Murat- Yarın sana geliyor Muhittin abi, dimi abi?
Tuncay Özkan- Şey çok iyi olacak gelsin 60 kişilik tam 60 kişilik bir kadro kurduracam ona tamam…de ki yani istiyorsan şey yapalım birlikte, toplantı yapalım Tuncay abi ile birlikte de…Yani adamın anasını iyilikle belleme operasyonu yapacağız.
Tape No: 7782
Tarih: 06.01.2008
Tuncay Özkan- İrfan abi Siteye niye girmiyonuz mu abi ya…Ya ben biliyorum ya…ulan İrfan…insaf et dur bir Dakka…sen adamın anasını iyilikle s.kme denklemini biliyor musun? Yarın sabahtan itibaren iş başka oluyor hadi öptüm…Program yazılıyor, MİLLETİN ANASINI İYİLİKLE S.K.CEKSİN…başka türlü büyüyemeyiz.
Böylece Yeni Parti Genel Başkanı Tuncay Özkan’ın Türkiye’yi büyütme programının temel ilkesini öğrenmiş oluyoruz: ‘Milletin anasını iyilikle s.kmek’.
Bir süre önce Başbakan Recep Tayyip Erdoğan bir vatandaşımıza, “Ananı al da git!” deyince, haklı olarak kıyamet kopmuştu!
Oysa Tuncay Özkan, tek bir kişinin anasını değil, tüm milletin anasını becermeyi programına yazıyor ve yandaşlarınca yakın geleceğin Başbakanı olarak selamlanıp alkışlanıyor…
Tape No: 7722-1
Tarih: 21.06.2008 günü saat 21.23
Tanju Güvendiren- Ben adama beni aradığımda söylediğini ilettim, bana destek versin diyo, ben senden bişey rica ediyorum…
Tuncay Özkan- ADD Genel Başkanı yalan söyler mi ya…Bu harp, bu
HERBİYEYİ KÖKÜNDEN KALDIRMADIKÇA BU ÜLKE DÜZELMEZ ZATEN…
Yüzyıllardır büyük Türk Ordusu’na şan veren Harbiye, Türk Silahlı Kuvvetleri’nin beyin takımı olan subaylarımızın yetiştiği ocağın adıdır.
Türk Silahlı Kuvvetleri’ni hedef tahtalarına yerleştiren ABD, AB ve onların içimizdeki uşakları bile, Harbiye’yi kökünden kaldırma alçaklığından söz etme cesaretini kendilerinde görememişlerdir.
Oysa, 20 Temmuz 2009 tarihinde Silivri’deki duruşmada yargıca, ‘Ben Mustafa Kemal’in askeriyim’ diye babalanan Tuncay Özkan, ülkenin düzelmesini Harbiye’nin kökünden kaldırılması koşuluna bağlamıştır!
Peki Tuncay Özkan, Mustafa Kemal’in de 1283 yaka numarasıyla Harbiye’den mezun olduğunu bilmiyor mu?
Hepsi bu kadar da değil.
Yine iddianamedeki kanıtlardan öğreniyoruz.
Tuncay Özkan bir zamanlar M.Emin Karamehmet’in sahibi olduğu Show TV’nin başındadır. Tuncay Özkan, vergiler dahil, aldığı ücretlerle Karamehmet’e yılda dokuz milyon dolara mal olmaktadır. Parasal sıkıntı içine giren Karamehmet medyası, Tuncay Özkan’a yolu gösterir.
Peki, Tuncay Özkan ne yapar?
Doğru, kanatları altına sığındığı generallere koşar ve Karamehmet’in kendisini ballı börekli işine yeniden alması için generallerin aracı olmasını ister, yalvar yakar olur, ‘Ne olur Karamehmet’e biraz baskı yapın!’ diye ağlaşır!
Peki, medyada çuval dolu dolarlı işleri kapmak için Tuncay Özkan’ın yalvar yakar olduğu, yaltaklandığı generaller kim?
Harbiye mezunları!
Ve işte o Harbiye’yi, Yeni Parti Genel Başkanı Tuncay Özkan, kökünden kaldırmayı planlıyor!
Alçaklığın ve ihanetin hangi boyutlara ulaştığını görüyor musunuz?
“Biz Kaç Kişiyiz Platformu” ve “Yeni Parti” üyelerinin, 1972 sayfalık ikinci Ergenekon iddianamesini okuduklarını sanmıyorum.
İşte ben okudum ve okuduklarımın bir bölümünü onların da bilgilerine burada sunmuş oldum.
Eğer bu kişiler, bu bilgilere eriştikten sonra da hâlâ aynı yolda yürürlerse, o zaman kendilerine şu soruyu sorma hakkım doğacaktır:
Tüm milletimizin anasını bellemeyi programlarına yazan, Harbiye kökünden kaldırılmadıkça ülkenin düzelmeyeceğine inan, Ulusalcılığı ve Mustafa Kemal yandaşlığını bir maske gibi kullanan sahte Atatürkçüler, siz kaç kişisiniz?
Yılmaz Dikbaş
25 Temmuz 2009
0532 233 31 52

Hiç yorum yok: