2 Nisan 2010 Cuma


18 YILSONRA MEYDAN BUNLARA KALMIŞ

1992 Erzincan depremine kurtarma faaliyetlerine katılmak için deprem olur olmaz gittim. Ramazan ayıydı. Saat gece yarısını geçtiğinde Erzurum tarafından şehre giriş yaptık. İlk olarak yanımdaki Erzincanlı dostumun akrabalarının evlerini dolaştık. Hayattaydılar ama evlerine giremiyorlardı.
Sabah çalışmalara başladık ve 2 kişiyi canlı çıkarmayı başardım. Depremin ertesi günü akşamüzeri yerde çamurun içinde bir muz buldum.24saat açtım. Yemek üzere iken 30 yaşlarında bir tipsiz yanıma geldi ve bana "Ramazanda yemek yasaktır" dedi.
Bunu neden anlatıyorum. Bu 92 de oldu. Cemaat örgütlenmesi Erzincan'da yeni değil. Aşağıdaki Aydınlığın haberi az olabilir ama kesinlikle doğru.
Bu belge nedeniyle askerlerimiz tutuklanıyor.
Düne kadar İrtica ve terör iç tehditti.
Artık irtica ve pkk ile mücadele edenler iç tehdit olarak görülüyor.
AKP zihniyeti bu işte.

Hiç yorum yok: