22 Ocak 2010 Cuma


"CAN’LAR BUNLARA KANMAZ" 
MALLAR  DEMEK İSTERDİM

Ama diyemiyorum.
Neden mi?

Cezmi YURTSEVER.
Adanalı Tarihçimiz.
“Ermeni soykırım yalanlarını” ve “Masonlar” üzerine ses getiren araştırmaları ile dikkat çekti.


Gerek; http://www.cezmiyurtsever.com/ sitesinde gerekse düzenlediği sergilerle ve kitaplarıyla halkımızı aydınlatmaktadır.
İşte bu mücadele birilerinin dikkatini çekti ve Youtube de Cezmi Yurtsever adıyla Alevilere hakaret eden bir görüntüleme yayınlandı.
Bunlara alışkınız. Vatana millete faydalı olan aydınlarımız yıllardır birilerinin hedefi olmaktadır. Şimdi ise bunun başka bir versiyonuyla karşı karşıyayız.
Cezmi YURTSEVER’in tüm yazılarını okudum.
İçerisinde bir tane Alevileri kötüleyen kelime bulamazsınız.
Aksine Alevilerin saygın insanlar olduğunu söyleyen insandır.
Buna da gerek yok.
Hiç kimse böyle rezil bir videoyu isim vererek ve telefon vererek yayınlamaz.
Ama yorumlara baktığımda şok oldum.
Muhtemelen bu yorumları yapanlardan birkaçı videoyu yayınlayanlar.
Ama yinede buna inananların olduğu da kesin.
İşte bu nedenle; CAN’LAR BUNA KANMAZ MAL’LAR diyemiyorum.

Bu yazıyı yazarken youtubeden videonun kaldırıldığını gördüm.

Youtube biliyorsunuz Türkiye’den müdahale edilemiyor.Ancak ekleyen kişiler kaldıra bilirler.Yada mahkeme kararıyla komple Türkiye’den erişimi engellene bilir.
Bu gün CEZMİ YURTSEVER’e yapılanlar daha önce başka aydınlarımıza yapıldı,yarında yapılacak.
Bu rezil emperyalist uşaklara tepki vermeliyiz.
Her şeyden önce de bu rezil karalamalara kanmamalıyız.

Konu üzerine Cezmi YURTSEVER ile yaptığımız msn görüşmesi.
İşte gerçekler bunlar:



"SAHİPSİZ VATANIN BATMASI HAKTIR, SEN SAHİP ÇIKARSAN BU VATAN BATMAYACAKTIR."
Her yazıma üstteki; Mehmet AKİF ERSOY'un  güzel sözünü ekliyorum.
Ama ne yazık ki; SAHİP ÇIKANLARA SAHİP ÇIKMIYORUZ.

Hiç yorum yok: