24 Mart 2009 Salı


GELEN BİR MAİLİ,TÜRK MİLLETİNİN DİKKATİNE SUNMAK İSTİYORUM!!
24 Şubat 2007
Sayın Temizeller yöneticisi:

Sitenizi fırsat buldukça izliyorum,ve değindiniz analiz ettiğiniz konularda en doğru ve gerçeğe yakın olanlarını yapıyorsunuz!

Ben Trabzonluyum, bir kaç yıldır Trabzon a dı cinayetlerle anılmaya başladı. Burada size bildiğim bir konudan ufak bir kesit aktaracağım bu cinayetlerin arkasında Pontus dernekleri var!!

Hem Santoro'nun Glock marka silahla vurarak öldürmesinin ardından da, hemde Hırant Dink cinayetinin ardında!

2003 yılında trabzona sık sık gelen ve kendisini batı Trakyalı türk olarak adınında Zeynel olduğunu söyleyen kişi bu işleri organize etmiştir.

Bu kişi bir çok Trabzonlu genci Yunanistan götürmüştür ve şu anda çok genç orada eğitim almakta.

Aldıkları eğitim arka planında soy köklerinin Rum olduğu yatmaktadır.

İlerde daha büyük bir felaketlerle karşılaşılacağından kimsenin şüphesi olmasın!!

Atinaya gittiğimizde, Bu Zeynel denen kişinin sonradan yunan gizli servis ajanı gerçek adınında Aleks olduğu anlaşılmıştır..

Ve ben geri döndüm ama orada şu anda ilerde Türkiye’de her tür eylemi yattırabilecekleri çok kişi bulunmaktadır

Hiç yorum yok: